Fa ceea ce vrei! Nu mai astepta!

Astazi m-am intalnit cu o veche amica din generala, intamplator! Depanam amintiri si ne mai spuneam diverse despre fosti colegi, fiecare ce mai aflase, care pe unde mai ajunsese si ce facea. Ii povesteam despre o fosta colega cum ca s-a maritat si locuieste prin Italia. Am fost complet mirata sa o aud spunand: “Oare de ce unii au noroc si altii n-au?!”

Am fost surprinsa, pentru ca real nu intelegeam de ce nu contientizeaza ca ea isi traieste propria viata, ca lucrurile pe care le facem sunt lucrurile pe care alegem sa a le face sau nu, ca oricand ne putem schimba traiectoria.

Am incercat sa-i explic teoria mea, referitor la faptul ca noi depindem de noi insine, ca noi alegem cum sa traim. Chiar daca uneori realmente traiectoria ne este semi-ghidata sau intrerupta de factori externi, la urma urmei putem sa ne intoarcem la traiectoria intiala pe care ne-am stabilit-o, intr-un fel sau altul.

M-am amuzat impreuna cu ea si i-am descris cam cum ar putea ea, in viziunea mea, raportat la momentul x (momentul x fiind conditia ei actuala), sa-si implineasca visul si sa ajunga sa traiasca in Italia, daca ea chiar asta isi doreste.

Pe masura ce vorbeam, realizam eu insumi, ca si eu uneori cu mine am aceleasi discutii in sinea mea. Este foarte usor intr-o lume agitata, nebuna, ciudata (cel putin asa o vad eu) sa ne pierdem cu firea, sa “o luam pe aratura” (asa cum imi place uneori sa zic), pentru o scurta perioada de timp.

Important este sa revenim la, what I call the basics, la ceea ce ne face sa fim noi insine, familiari, satisfacuti, impliniti. Ce te poate face sa te simti asa mai mult decat sa-ti urmezi viata asa cum vrei tu, luand decizii cu care tu esti impacat? Absolut nimic!

Data viitoare cand ai de luat o decizie, gandeste-te in primul rand ce-ti doresti cu adevarat. Scopul este sa ajungi acolo unde ti-ai propus, indiferent de obstacol, iar drumul ar trebui sa fie pavat cu satisfactii. Nimic nu poate avea temelii serioase daca nu este construit caramida cu caramida si nimic nu poate fi mai satisfacator decat sa pui cu propria-ti mana caramizile una peste alta.

Fa ce vrei si fa-o acum! Maine s-ar putea sa fie prea tarziu!

19 thoughts on “Fa ceea ce vrei! Nu mai astepta!

    • Cred ca poate uneori anumite lucruri sunt oarecum prestabilite (nu chiar destin), dar cred ca noi putem influenta intr-o mare masura ceea ce se intampla in viata noastra. In testamentul vechi se zice: “Totul este prestabilit, dar, libertatea de a alege este data.” Sper sa te satisfaca raspunsul meu 🙂

      • ma asteptam la un asemenea raspuns, daca citesti cu o mai mare atentie si in continuare desigur, libertatea de a alege intre bine si rau, intre frumos si urat, intre sigur si nesigur,…etc dar destinu te intoarce pe calea prestabilita tu poti sa faci un ocol mai mare sau mai mic, pot sa il dau exemplu pe Nikola Tesla, care de la un om “cu bani” a murit sarac intr-o camera de hotel, eu cred ca destinul nu la scapat! Destinu ii era sa revolutioneze lumea si sa moara sarac. Daca nu ar fi murit sarc poate si mai putin era pomenit! Insa e o poveste mai lunga. 😀 “Sper sa te satisfaca raspunsul meu” :))

      • Fiecare e liber pana la urma sa creada si sa gandeasca ce vrea 🙂 Asta e si ideea blogului, sa starneasca dorinta de crea ceva cu gandul!
        Totusi raman la ideea mea: Nu, nu prea cred in destin. Asta ar insemna sa aceept ca tot ceea ce m-i se intampla nu are legatura cu efortul pe care il depun, ci pur si simplu ca asta este destinul meu.
        Eu insa am mult noroc, daca tu vrei sa-l iei drept destin, e OK 🙂

      • Nu am reusit sa iti arat cum sta treaba cu destinul, de ex castigi potul cel mare la lotto si insfarsit iti iei masina dorita de atata timp esti la o varsta medie inca mai ai de trait mult si bine. Urmeaza sa faci un accident si mori. Nu a intervenit destiu de a castiga potul pentru a pierde alceva si anume viata. Tu vrei sa spui ca este un noroc si un ghinion? Puteai sa mori de orice alceva dar nu tiai fi sadisfacut placerea de a conduce masina preferata. Destinu a fost de a muri fericit!

  1. Iar reîncarnarea tre’ să existe cumva. Că poate nu ai timp să te dezvolți într-o singură viață – de ce să punem presiune pe public?! 🙂

  2. Ai starnit ceva comentarii aici…….
    uite ce cred eu: atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, din tot sufletull (ceva licit, zic eu), parca tot universul lucreaza ca acel lucru sa se intample…adica: fi pozitiv, fi optimist, si FA tot ceea ce poti ca sa obtii ce- ti doresti!
    Nu cred neaparat in destin, dar pana acum, cam tot ceea ce am visat, s-a intamplat, in forma exacta sau aproximativa, si tot ce am dorit, am, dar am muncit pentru asta!
    Nimic nu vine din cer, nu e suficient sa iti pui o dorinta…stiti bancul cu cel ce se ruga mereu la D-zeu sa castige la loto…pana cand i s-a spus sa cumpere macar un bilet….nu?

Leave a Reply

