Unchemiu’ e marfa tare!

Unchiul Nae, e un tip romantic, filozoful familiei. De felul lui, el e avocat, dar in adancul inimii a ramas si va ramane mereu probabil un poet, un scriitor, un ganditor…

Pe Nae l-am cunoscut mai bine in vacantele mele prin Romania! Era genul de unchi care ma alinta mereu. Cand veneam la el, imi facea toate poftele: ma ducea la muzeul meu preferat, imi cumpara suveniruri, dadeam o raita pe calea Victoriei si mereu intram la magazinul Muzica, ma delecta cu cele mai copioase mese la restaurant si ne duceam la Bingo Europa. Era un unchi distractiv.

Apoi am crescut si l-am vazut cu alti ochi: mi se parea mereu ca e incrancenat si adesea intram in conflicte verbale acide, care cred ca-l demoralizau complet pe unchemiu si-i starneau stari de nervi acute maica-mii. Mai tarziu am realizat insa, ca probabil ne ciocneam atat de des pentru ca amandoi suntem ganditori ce-si exprima opiniile.

Acum il vad pe Nae cu alti ochi. Nae se incapataneaza sa faca ce-i place, chiar daca nu scoate nici un sfant’ din asta. Nae scrie, si ce frumos mai scrie… Scrie poezie cu miestria unui jucator la categoria grea cu cuvintele, scrie proza ne-nteleasa, decat de cei ce vor cu adevarat sa-nteleaga ce scrie. Scrie despre viata, despre lume, despre ce vede si il intristeaza, dar o scrie intr-un mod amuzant, metaforic, incantator.

A publicat vreo 4 carti iar acum scrie inca una. Ne-am inatalnit recent si mi-a citit primul capitol din viitoare lui carte. Cat de minunat este sa poti auzi o poveste, insasi citita de catre cel ce-a gandit-o si a asternut-o pe hartie.

As vrea sa-l ajut sa se faca cunoscut, caci nu multa lume il sustine, din pacate. Asa-s oamenii: ocupati, egocentristi, lipsiti de dorinta de-a sustine ceva diferit. Cand nu exista marketing, in lumea asta esti mort! Traiasca tot ce-i promovat si lasat va fi sa moara tot ce nu-i… Calitatea e o virtute cazuta in desuetudine, la urma urmei!

Acesta este site-ul lui: http://danielernestina.ro/

Rezervati-va timp sa-l cunoasteti, macar pentru 5 minute! Unchiul meu e marfa tare, si chiar merita!

2 thoughts on “Unchemiu’ e marfa tare!

Leave a Reply

