Amorul meu cu Facebook a apus!

Cand te-am cunoscut erai misterios, interesant, plin de prieteni vechi, poze noi, imagini colorate. M-ai fascinat si te-am placut din prima clipa. Aveai muzica buna, noua, veche, povesti interesante. Uneori erai umanitar si apelai la cei din jurul tau sa ajute!

Ne petreceam clipe scurte si placute impreuna, in pauza de masa, seara inainte de culcare, iar amorul nostru era placut, nesolicitant si platonic.

M-am lasat imbratisata de tine si am impartasit si eu fragmente din viata, poze, momente vesele, triste, muzica ce-mi placea, idei despre viata, locatii pe care le vizitam. Impartaseam din ce in ce mai mult iar tu din ce in ce mai putin. La un moment dat ai devenit marketing pur, dar  eu te acceptam in speranta ca vei deveni profund iar.

Ai sapat apoi si mai adanc, si mi-ai intrat in telefon. Erai disponibil pentru mine 7/24. Am devenit de nedespartit. Ne trezeam impreuna la cafea si ne culcam impreuna cocotati in intimitatea patului, meu.

Ai devenit prea intim, prea aproapiat, prea solicitant. Mi-ai acaparat toate clipele libere, si din iluzia relaxarii ai ajuns sa ma subjugi. M-ai facut prea curioasa, m-ai revoltat prea mult si ai intrus spatiul meu personal mai mult decat au facut-o toti inaintea ta.

In curand te parasesc! Stiu ca va fi greu! Pentru mine! Vei lasa un gol enorm… In timp sper, vreau, ca acest gol se se umple de ceva mult mai valoros: de o carte, de un film, de informatie utila, de prieteni noi palpabili si de clipe de intimitate.

Adio Facebook, te las cu bine…

10 thoughts on “Amorul meu cu Facebook a apus!

  1. Buna initiativa… si demna de urmat
    Dar as propune un amendament: adio, dar hai sa raminem prieteni. Ca un procent acolo s-ar putea face util.

    • Buna Radu! 1. Ușor de zis, greu de făcut, cel puțin pentru mine, așa ca tai raul de la radacina! 2. Sunt anumite reclame utile, fără de care am trăit mereu înainte de fb, deci sper ca ma voi descurca. 3. Am regasit prieteni vechi, a fost plăcut, dar ceva îmi spune ca dacă a fost nevoie sa-i regăsesc pe fb si nu tinusem legătura cu ei in viața reala, așa a fost sa fie si unele lucruri sunt menite sa rămână in trecut.

      • Ai pus o lista aici 🙂 si in general asa e dar cu ceva nuante:
        Cu taiatul de la radacina – cam asa se procedeaza – intii dezintoxicare totala, dupa care se poate reveni la un consum moderat, care dupa cum se stie nu strica 😉
        Reclame?? brr…
        Voiau unii sa le dau like ca sa-mi arate marfa, haha.
        Si ne mai miram cum ajungem educati de media .

        Cu prietenii din trecut…e mai complicat. Motive pentru care se despart drumurile nu sint multe. Unele tin de circumstante externe, altele de noi. Oamenii se schimba, si in unele cazuri merita sa reincerci sa reiei “conexiunea”. E complicata decizia pentru ca trebuie sa fii putin obiectiv(a) si sa distingi motivul pentru care s-a rupt, si de multe ori tine de noi, ceva fost zgindarit acolo.
        Altfel mai sint cei de departe, la care e util un mijloc de a tine legatura, fie el si fb.

  2. Neața,
    Nu-l șterge, ignoră-l un timp. (pe el, pe fb)
    E doar o unealtă. Poți să bați un cui util sau poți să-ți dai peste degete din neatenție. Nu e vina lui (fb-ului), e vina ta că nu-l folosești cum tre’. 🙂

Leave a Reply

