Da-mi Doamne ganduri simple si curate!

Pe parcursul ultimei luni, luna florilor, m-am abtinut sa scriu.

Dac-as fi scris ar fi iesit din mine flacari si ganduri otravite. Ma gaseam adesea in miez de noapte, impletind in gandul neodihnit tot soiul de cuvinte otravite. Fraza care m-a bantuit pe tot parcursul ultimei luni a fost: “As rupe natia asta pe genunchi!

Intr-un calvar de oboseala cronica si stres continuu, e aproape imposibil sa-ti mentii creativitatea. Sau, in cazul meu, creativitatea aluneca pe pantele frustrarii, rautatii, furiei, revoltei!

Si mi-am pus adesea intrebarea: “Vrei oare cu adevarat sa fi frustrata, rea, furioasa si revoltata non-stop?!” Vreau oare sa scriu randuri otravite si improscate cu noroiul lipsei de naivitate? Vreau oare sa cladesc pe un suflet curat si vesel, un imperiu de remuscare si frustrare de femeie in pragul varstei mijlocii? NU! Tot ce vreau e sa raman o visatore, sa visez iar in culori de vara, sa-mi cresc copilul sa gandeasca cu mintea libera si sufletul deschis.

Asa ca singura rugaciune pe care o am catre Dumnezeu, este: “Da-mi Doamne ganduri simple si curate!” Ne-am putea oare dori ceva mai mult de atat?!

2 thoughts on “Da-mi Doamne ganduri simple si curate!

Leave a Reply

