Cutia goala din creierul barbatului :)

*As vrea sa incep prin a spune ca mie imi plac barbatii. Nu am intentia de a ii discredita. Aceasta scriere vine din pura observatie a naturii masculine, pe care de multe ori o admir, dar azi o critic. Doar putin…

Zilele trecute stateam la o filosofo-existentialo-dezbatere, cu, nimeni altul decat sotul meu. De obicei filosofo-existentialo-dezbaterile astea se desfasoara astfel: eu exprim in ropot de cuvinte 1, 2, 3 teorii despre nimicuri care imi trec prin cap legat de existenta sau de te miri ce, iar el isi da cu parerea, exclama, aprobator sau ba, cere detalii, felicita, descurajeaza… Imi place! Este un critic pe care te poti baza!

De data asta nu stiu cum s-a intamplat de am ajuns la a discuta de ce e femeia atat de emotiva iar barbatul mai putin. “Criticul”, spre uimirea mea, a emis o teorie: explica el cum ca, creierul femeii este compus din multe cutiute mici care contin diverse (de exemplu: cutiuta copiilor; cutiuta cu task-uri de serviciu; cutiuta sotului; cutiuta cu prieteni, etc…). Mai zice el, ca aceste cutiute sunt mereu interconectate intre ele cu mici cabluri si niciodata nu se inchid, ci oarecum, traiesc in simbioza. Tocmai aceasta lipsa de deconectare intre cutiute, ar duce la o oboseala cronica a creierul femeii si la o “emotivitate exagerata” (asta doar ca sa citez). Pe de alta parte, explica el, ca barbatul are in creier cateva cutii, la fel ca si femeia, singurele diferente sunt ca: 1. Cutiile barbatului se inchid si se deschid in functie de ce anume are nevoie, cutiile neffind conectate intre ele (de ex: la serviciu este deschisa cutia serviciului si tot asa…). Mai mult, barbatul are o cutie goala, aceea fiind pentru el. Este cutia care il deconecteaza cand le inchide pe toate celelalte si o deschide doar pe asta, pentru relaxare. Explica el, ca tocmai existent acestei cutii, il face pe barbat (sui generis) sa nu la fel de emotiv ca si femeia (tot sui generis), ci mai echilibrat.

Interesanta teorie! I-am zambit! Nu poti sa-i dai omului cu tesla-n cap fara sa rumegi bine inainte. Am rumegat doua zile.

Manifest: Manifest tie si tuturor barbatilor care gandesc asa, pentru ca da, din fina observatie, stiu ca-s multi:

“Masculul ar trebuie sa-i fie pe vecie recunoscator femelei, pentru ca, acea cutie goala o are datorita ei! Cutia aia e mirifica, are dreptate! Stiam oarecum de existenta ei dinainte, dar pana in momentul de fata nu-mi dadusem seama, ca acea cutie poate exista si functiona perfect, datorita noua, femeilor! Tocmai pentru ca noi ne interconectam toate cutiutele non-stop, voi va permiteti sa le inchideti pe ale voastre si sa o deschideti pe cea goala. Interconectarea cutiutelor noastre, vegheaza cutiile voastre inchise, are grija ca atunci cand ele sunt in stand by, iar voi jubilati pe campia libertatii in cutia voastra goala, lucrurile sa functioneze, rotitele sa se invarta, iar piramida sa nu se darame. Asa ca, multumesc pentru teorie, de acum incolo ma straduiesc sa-mi deconectez cutiutele, sa-mi confectonez una goala si sa vad daca masculinizarea mea, va duce la feminizarea ta, atunci cand voi zburda pe aleiile cutiei mele goale!”

5 thoughts on “Cutia goala din creierul barbatului :)

  1. Nu te mai chinui. Femeile au din plecare mai multe cutiute goale mai ales daca-s blonde. Tocmai ca au cutiute goale nu le descopera. Exista si varianta a doua, cand toate sunt pline de dau pe dinafara si ne inebunesc pe noi barbatii. Acum ai descoperit de ce barbatii prefera blondele.

Leave a Reply

