De 3 ani Hai Hui prin viata!

Pentru ca scriam acum 3 ani ca am trait 30 inainte: calculati, organizati, meticulous, fara abateri; pentru ca acum 3 ani, cu schita celor 30 in mana, am privit deznadajduita cum lucrasem meticulous ca un chirurg si bifasem tot ce imi pusesem in plan, deci, nu mai era nimic de adaugat si nu-mi dadeam seama cum ajunsesem sa fac tot ce-mi propusesem dar senzatia nu era cea pe care mi-o imaginasem; pentru ca undeva pe drum ma pierdusem, sau defapt nici nu ma cunoscusem nicicand; pentru ca am scris acum 3 ani ca ma las in bataia vantului o perioada, ca ma las purtata de val; pentru ca hai huiesc de 3 ani prin viata, am decis sa scriu despre ce am invatat si cum a fost si este si cine stie poate, cat va mai fi, asa.

De 3 ani Hai Hui prin viata, in ritm de muzica, am descoperit ca daca nu ai asteptari asa de mari de la tine poti face mai multe. Am descoperit ca atunci cand te iei la misto, ai tupeul sa scrii, sa pictezi, sa filosofezi, pentru ca in esenta nu faci nimic serios, faci doar ceva ce-ti place, si nici nu-ti trece prin cap ce rezultat va iesi pentru ca nu asta e scopul. Asa ca da, rezultatul poate fi de 1000 de ori mai bun decat atunci cand planuiesti, pentru ca in esenta nu te stresezi pe rezultat, nu te concentrezi pe produs, ci te bucuri pur si simplu de excursia pe care o faci pana la produsul finit.

De 3 ani Hai Hui prin viata, am invatat ca ceea ce-mi zic sau imi fac oamenii, nu spune nimic despre mine, ci despre ei. Am invatat sa ignor, sa inteleg, sa tolerez, sa ma conserv. Am invatat ca daca nu-mi place pot sa plec, ca daca nu vreau pot sa refuz, ca daca am chef pot sa plang sau sa rad, fara sa fiu nevoita sa dau explicatii. Am invatat ca Champagneia cu, capsuni poate face minuni intr-o seara mohorata, ca muzica buna poate schimba orice stare de spirit si ca in ciuda umanitatii dezumanizate, mai exista inca oameni frumosi, vii, cutezatori, altruisti.

De 3 ani Hai Hui prin viata, am zambit mai mult si am comunicat cu mult mai multi oameni, pentru ca atunci cand esti mai indulgent cu tine insuti, tinzi sa fi mai indulgent si cu cei din jurul tau. Am invatat ca toti ne dorim sa fim iubiti, intelesi, acceptati, iar singura diferenta este ca unii dintre noi o exprimam mai bine iar altii inca nu au reusit sa ajunga acolo, dar sunt pe drum.

De 3 ani Hai Hui prin viata, am invatat sa dau mai mult si sa astept mai putin, dar si sa cer atunci cand se impune a fi cerut, am invatat sa ma bucur de ceea ce am, sa-mi doresc mai mult de la mine si sa ma agat mai putin de iluzii inoculate de altii. Am invatat ca nu tot ce vad trebuie sa am, ca nu tot ce vad e neaparat asa cum vad eu, ca nu tot ce simt este etern.

De 3 ani Hai Hui prin viata am invatat sa prioritizez mai bine ce e important si ce mai putin, pentru ca sunt om si n-am timp de toate, iar asta e chiar OK. Am invatat sa fac ce pot, cand pot, cum pot, daca pot. Ce nu pot, nu ma bantuie. In mare, am invatat ca foarte important e sa fac ce vreau, pentru ca altfel chestia asta chiar s-ar putea sa ma bantuie.

De 3 ani Hai Hui prin viata mi s-a adeverit zicala aia ca “nu aduce anul ce aduce ceasul”, am intalnit cei mai minunati oameni si asta poate pentru simplul fapt ca m-am oprit sa-i privesc, sa-i admir, sa-i ascult, ceea ce inainte nu gaseam timp sa fac.

De 3 ani Hai Hui prin viata, am facut niste chestii misto, am avut rabdare sa le fac, m-am aventurat sa le fac si am asteptat sa fie asa cum ar trebui sa fie, pentru ca am realizat ca uneori oricat ne-am dori si ne-am stradui sa fie bine, trebuie sa avem rabdare si calm, ca sa ajungem in momentul ala, in care e bine.

De 3 ani Hai Hui prin viata mi-e bine, mi-e cald, mi-e verde, mi-e vesel, mi-e vis. Am de toate si mi-e suficient. Habar n-am in continuare ce vreau sa fac mai exact, nici nu m-am gandit prea mult la asta. Ma ghidez neincetat dupa ce stiu ca nu-mi place si nu vreau, in rest, va fii bine!

Daca ar fi sa ma gandesc la ceva ce mi-as mai dori, singurul lucru care-mi vine in minte e o masina de facut inghetata.

De 3 ani, Hai Hui prin viata!

5 thoughts on “De 3 ani Hai Hui prin viata!

  1. Iti doresc inca 3 ani Hai Hui de inca 100 de ori si sa ai parte de tot ce e frumos, sa privesti la fel lucrurile “visatoareo”.

  2. …esti pe un drum bun, Irina, si bucura-te in continuare de libertatea pe care ti-o acorzi! Cineva spunea ca nu destinaia e cea mai imporanta, ci calatoria in sine, cred ca la acest lucu se referea…

Leave a Reply

